This was a special wedding for me, as this was my sister wedding, perhaps one of the most challenging weddings I have organized over the past 10 years, because I was emotionally involved and also because it was a great responsability. I was not only the planner during about 12 months, but i was also the maid on honor and a last minute reader during the catholic ceremony!
My sister chose not 1 color theme, but 3 colors: pale baby pink, fuchsia and peach. Bride and Groom tied the knot on a lovely Church near Varese and the reception was in the limonaia of a country chic venue. Thanks to Paola to turning my simple sister into a one-day princess ( she is not used to put on make up!) , thanks to Sofia for the romantic flowers and of course a thank to Chiara and Sara for the beautiful pictures . This is the part 1…in the next days we will share also the other pictures!
Questo è stato un matrimonio speciale per me, perché è il matrimonio di mia sorella, forse uno dei matrimoni più impegnativi che ho organizzato nel corso degli ultimi 10 anni, perché ero emotivamente coinvolta e anche perché è stata una grande responsabilità. Non solo sono stata la wedding planner per circa 12 mesi, ma sono stata la sua testimone e ho anche dovuto leggere la prima lettura! Mia sorella ha scelto non uno, ma 3 colori: rosa confetto, fucsia e pesca. La cerimonia è stata celebrata dal loro parroco in una bella chiesa vicino a Varese e dopo hanno festeggiato in una limonaia . Grazie a Paola per aver trasformato la mia semplice sorella in una principessa per un giorno(lei non è abituata a truccarsi!), grazie a Sofia per i bellissimi fiori e, naturalmente, un grazie a Chiara e Sara per le belle foto. In questo post c’e’ la prima parte, nei prossimi giorni condivideremo anche le altre foto.
Photo credit : Infraordinario – Varese Wedding